czwartek, 13 czerwca 2013

POS i standy

Dosłownie kilka minut temu skończyłem robić Epic Arca dla Sisters of EVE. To taka seria misji która pozwala nam zwiększyć standing(szacun) u wybranej z frakcji. Ja wybrałem Caldari, bo u nich mam zamiar w przyszłości postawić POSa, czyli stację należącą do graczy. Trochę jeszcze klepania misji mnie czeka. Pewnie zrobię też Epic Arca dla Caldari, bo - w przeciwieństwie do misji typu storyline - nie obniża to standa u innych frakcji(gallente, minmatar), lecz niestety też nie podwyższa u sojuszników(Amarr). Cóż, bywa, ale ważne, że Caldari będą mnie lubić. Dlaczego oni? Jita. Caldari jest właścicielem Jity i okolicy, więc chcąc mieć blisko do surowców/miejsca zbytu muszę w tamtej okolicy postawić POSa, więc muszę mieć dobry standing do Caldari. Jeśli bym chciał postawić go dokładnie tutaj, gdzie mam teraz w aktualnej korporacji musiałbym Nabić przynajmniej 6.0, a aktualnie mam 1.49(kilka dni temu miałem -0.06 ;).
Według evelopedii Epic Arc(który zapewne będzie hardy i wyciśnie ze mnie wszystkie soki) powinien dać mi...1.25!! Czyli prawie 1/3 tego co mi brakuje :D Masakra będzie dopiero potem, jak będę musiał klepać zwykłe misje, żeby co 16 dostać zaproszenie na storyline mission i ją wykonać.

W związku z tymczasową zmianą okolicy związaną z robieniem misji nastąpił mały przestój w produkcji na moim małym słodkim posie. Nawet większość researchu już mi się skończyła. W ogóle to śmieszna rzecz mi się przytrafiłao odnośnie researchu..

Na jesieni, kończąc grę zostawiłem dwa BP do resarchowania na ME 300 :D Teraz gdy wróciłem nie miałem pojęcia czemu mogę używać tylko 3, a nie 5 slotów do researchu i dopiero kilka dni temu okazało się, że te moje BP dalej sobie wesoło wisiały na korpowym posie. Oczywiście już od dawna nie jestem w tej korporacji, więc nie miałem do tego dostępu i dopiero przez znajomego udało się to zdjąć i przy okazji dostarczyć. Podczas przeszukiwania kontraktów dowiedziałem się, że każdy taki BP kosztuje ponad 100m, więc nieco się uradowałem ;) Są to dwa 425mm Railgun I które będą mi służyły do kompresji surowców do budowy capitalshipów.

Znalazłem fajny post na blogu Parasoi traktujący o minimalnych wymogach do startu produkcji. Wyszło jakieś 3 miliardy. Sporo mniej niż zaczynać wszystko od BPO. Powoli już skilluję do latania transporterem w cloacku, znajomy z korpa ma frachta, więc dopóki nie kupię własnego nie powinno być problemu. Zostały mi tylko skille do scrapmetal processingu i freightera, no i oczywiście fundusze. Przy aktualnej wielkości wydatków(skille, stateczki, tagi, inne gówienka) zapowiada się, że trochę to potrwa zanim będę w stanie pozwolić sobie na kupno frachta, lub minerałów na jakiegoś capitala ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz