wtorek, 25 czerwca 2013

Hostig i domena!


Po wielu godzinach namysłu, wielokrotnej zmianie decyzji i wykorzystaniu okresu próbnego zdecydowałem się wykupić pakiet hostingowy z domeną.

Dlaczego?
Dla zabawy! :D
Do nauki!
Internet: bawiąc bawi, ucząc uczy, czy jakoś tak. Mój projekt blogowy wchodzi w kolejny etap. No i zawsze dobrze to wygląda w CV: "administrowanie blogiem i stroną www" :D
Zauważyłem w sobie sporą chęć do pisania o EVE, więc chyba wydzielę osobny blog na to. Posiadając swoją domenę będę mógł ich robić do woli: oddzielny o EVE, oddzielny o figurkach i oddzielny na inne duperele. Do tego jakaś strona główna. Może w przyszłości jakieś eksperymenty z forum, czy sklep? kto to wie. Pierwszy rok kosztuje mnie jakieś 60 złociszy, więc nie tak źle. Tyle co jakiś oddziałek, czy kilka farb. Co prawda niewiele osób mnie czyta(głównie jakieś internetowe boty z rosji), a przeniesienie pod inną domenę raczej tego nie polepszy, tak samo jak podzielenie bloga na części przypięte do subdomen. Jednak... no cóż, pogrzebanie przy stronce czy blogu i poznawanie wszystkiego od środka jest moim celem ;)

Na co się naciąłem to wybór domeny. Jednocześnie ma być ona charakterystyczna i nieco neutralna :D
myślałem nad nadmiarczasu.pl i tsuguri.pl.... niby nick jest spoko, ale chyba pozostanę przy tym moim nadmiarze czasu ;) sklep.nadmiarczasu.pl,  eve.nadmiarczasu.pl, wargaming.nadmiarczasu.pl... Brzmi dobrze. Nawet jak tematycznie subdomena będzie odbiegała znacząco to nie powinno być problemu ;)

Co do figurek: zamówiłem sobie Nekrońską Gwardię! Wersja z tarczami i tymi dzidami laserowymi jest po prostu świetna! Zwłaszcza, że jak odleję sobie dodatkowe tułowia, to będę mógł jednocześnie złożyć Lychguard, jak i Triarch Praetorians. No i będzie na czym w końcu zrobić kurs odlewania form i figurek ;) Tym razem będę smarował silikon innym kremikiem i nie powinien się skleić i wyjdą ładne dwuczęściowe foremki.
Niby wiem, że jeszcze nie pomalowałem odlanych marinesów, w ogóle reszty którą miałem zrobić i w ogóle... ale urzekły mnie zdjęcia tych nekronów. Nie wiem czemu, ale po prostu wyglądają wyśmienicie.
Zdjęcie z GW
Z tą tarczą i mieczykiem - MEGA!

Zrobię jeszcze 4 Marinesów (narazie mam tylko 6), posklejam ich i walnę podkładem to wrzucę jakieś zdjęcia. Niestety okazało się, że rozeszła mi się forma na plecak. Jedna kulka (te takie po bokach z wlotami powietrza od dołu) rozeszła się nieco i jest taka bulwiasta :P Pewnie odleję jeszcze raz przy okazji robienia Nekronów.

EVE: narazie porażka. Czekam na sprzedaż rzeczy, bo jak na razie nie mam nawet na jutrzejszą produkcję (300-350m).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz