czwartek, 27 czerwca 2013

EVE Online: Update

Kilka pierwszych invencji blueprintów T2 mam już za sobą. Wrażenia... no, jest pozytywnie ;)
Z pierwszych 6 wyszły mi 2, czyli bez szału, ale jak podliczyć to zarobię na nich wystarczająco, żeby cała zabawa się opłacała. Bardzo opłacała.

Dzisiaj też przeczytałem o czymś takim jak dekryptory. Znaczy, słyszałem o nich wcześniej, ale odradzano mi je jako nieopłacalne. Jednak po podliczeniu kosztów... wszystko wychodzi na plusie! Zapuściłem 4 kolejne invencje innego riga. Zamiast 1 runu w każdym BPC mam 3. zamiast PE -4 mam 0 i ME -3 zamiast -4.
Zyski:
-mniejszy czas produkcji
-mniejsze koszty produkcji z nawiązką kompensujące koszty dekryptorów.
-6 rzeczy zamiast 2 z takiej samej ilości BP!!! Co za tym idzie: Ustawiając powiedzmy wieczorkiem i odbierając rankiem jestem w stanie wyprodukować 3x więcej! No i do tego koszty inwencji można podzielić na 3 ;)

Po podliczeniu cała zabawa wydaję się obrzydliwie dochodowa!! Jak wyjdzie: znowu zobaczy się "w praniu" ;)

Jedynym ogranicznikiem tutaj wydaje się być ilość slotów laboratoryjnych. Otóż tak się składa, że moja postać ma ich 5. Tak, tylko tyle, bo nigdy nie zaprzątałem sobie tym głowy. Jednak w tym momencie, abym wieczorem mógł puścić produkcję na 10 slotach przydałoby się mieć tyle BP. przy szansy ok 44% powiedzmy, że muszę zrobić 21 invencji. przy 5 slotach, zajmuje mi to więcej niż 24h....
Przydałoby się mieć ich 10. Wtedy na 1-2 puszczam kopiowanie kolejnych BP do dalszej invencji a w reszcie 3 razy dziennie(rano, popołudnie i wieczorem, razem z produkcją) puszczam proces alchemizacji do blueprintów T2. Jak widać jedynym problemem są zasoby pieniężne (jakiś miliard dziennie na surowce) i ilość slotów do inwencji. No i oczywiście kwestia tego, czy uda mi się sprzedać urobek. To się zobaczy jutro. Rano ustawię aktualne 6 itemków na sprzedaż. Kosztowały mnie one 300m. Łączna cena sprzedaży: ok 550-600m :) Całkiem ciekawie.

Jedna rzecz tylko mnie zadziwiła. Niejakie "R.A.M. - Armor/Hull Tech". Według obliczeń powinienem był kupić tego 6. kupiłem. faktycznie każda produkcja mówiła, że to chce, a zostało wszystko dalej i jest w hangarze. Dziwna sprawa.

1 komentarz:

  1. Ja odnoszę wrażenie, że jakikolwiek update w Eve Online nie wnosi zbyt wiele. Gra i tak jest na tyle złożona i skomplikowana, że aktualizacje mają nikły wpływ na świat gry.

    OdpowiedzUsuń