niedziela, 9 czerwca 2013

Kompletny Fail z silikonem!

Proszę państwa: oto ja!
Geniusz jakich mało.
Tutaj leję, tam smaruję.
I nic mi to nie dało!

           ~anonim

Tak, ten naprędce sklecony wierszyk doskonale oddaje to co robiłem przez ostatnie dwa dni... Smar którym posmarowałem pierwszą połówkę formy doskonale się wchłonął i wszystko pięknie się skleiło.
I co mi to dało? Absolutnie nic. Mam taki sam efekt, jak bym wszystko zalał naraz i musiałem rozcinać formy, żeby w ogóle wyjąć z nich ludzika ;) Następnym razem muszę użyć czegoś innego - podobno kremik Nivea działa nieźle. Zobaczę, spróbuje, dam znać co wyszło.

Kolejny fail dzisiaj zaliczony to zabawa z żywicą. Mam wrażenie, że chodzi o kolejność mieszania składników, ale jak dodałem składnik A do B, to reakcja była bardzo szybka i dosłownie po minucie miałem już zastygnięty ser szwajcarski, z tym, że  75% objętości to były dziury. Great. Pomieszałem w odwrotnej kolejności(czyli dodałem B do A), nie gotowało się, wszystko chyba idzie wolniej, czyli tak jak powinno być. Efekt zobaczę za jakieś 2.5-3h, kiedy wynik będzie się nadawał do wyjęcia z formy.

W Eve powoli przeprowadzam się do systemu w którym stoi mój POS :) świeżo ustawiony, piękna mała szpilka Caldari. W labach już lecą researche kilku BP :) To chyba najważniejsza rzecz jakiej oczekiwałem na POSie. produkcja zwiększona o 1/3 to jeszcze nic, ale researchowanie BP bez żmudnego czekania na wolny slot na stacjach - to jest coś! Jak narazie jestem pełen dobrych myśli i zaczynam powoli przygotowania do produkcji Capitali :) niedługo odzyskam od dawnego korpa moje BPO z działkami które służą do przewożenia minerałów(produkuję, działka przewożę i rozkładam na miejscu, mają dużo mniejszą objętość). Niby straty są, ale chyba ogólnie wychodzi taniej niż robienie kilku skoków do low-seca z minerałami(capital shipy można produkować jedynie w low-secu). Niestety przygotowanie do tego procesu trochę zajmie ;) Skille na reprocessing same się nie zrobią. Chyba muszę narazie zrezygnować z frachta i zająć się doskillowywaniem do kompresji minerałów, zdobywaniem standa do odpowiedniej korporacji. Cóż, czeka mnie wiele pracy nad tym, ale nie od razu Rzym zbudowano ;) Myślę, że w miesiąc czy dwa zarobię te 3-4 miliardy na zbudowanie czegoś z BPC :)

A narazie: Fly Safe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz