środa, 8 maja 2013

Troll na samym sobie.

Oto jestem. Dzisiejsza matura z matematyki ( w sumie nietrudna) wyssała ze mnie chyba całą zdolność do logicznego myślenia. Dlaczego? Oto kilka założeń które przed chwilą stworzyłem widząc, że na jednej z aukcji Chaos Lord z Mrocznej Zemsty jest za 15.50 i zaraz kończy się aukcja:

1. Ktoś mnie przebije, zawsze ludzie czekają na koniec licytacji i przebijają innych.
2. 2-3 Minuty to aż nadto, żeby ktoś zdążył mnie przebić.
3. Fajnie wygląda ten Lord Chaosu ;)

I co? zapomniałem chyba, że jest przed południem i albo ludzie śpią, albo są w pracy/w szkole. Wynik?
Muszę przelać trochę pieniążków na konto pana/pani sprzedającego tą figurkę i za kilka dni będę szczęśliwym właścicielem wyżej wymienionego ludzika :| Trochę średnio. Jak tak patrzę na zdjęcia, to będzie to ogromne wyzwanie dla takiego początkującego malarza jak ja. Niby i tak miałem zamiar coś kupić, ale... teraz na pewno kupno całej Mrocznej Zemsty(starter do Warhammera 40k) odsunęło się w czasie.

Wniosek: może i wielokrotnie udawało mi się podobnie trollować ludzi na aukcjach, ale trafiła kosa na kamień.

A tak prezentuje się znaleziony w necie, już pomalowany model:

Pomalowany, gotowy do gry dowódca chaosu
Może wybrałbym nieco inną kolorystykę, ale prezentuje się genialnie.


Jeszcze jedna miła nowinka: po powrocie do domu czekała na mnie jedna z dwóch(no, teraz już trzech..) oczekiwanych paczuszek. Po otwarciu moim oczom ukazały się wypraski z trzema słodkimi Marinesami. Muszę przyznać, że... oczekiwałem nieco większych, ale po głębszym namyślę mogę stwierdzić, że ta wielkość jest akurat. Jak tylko spłacę Lorda Chaosu wezmę się za dobieranie farb do pomalowania mojej powstającej armii :)

PS. jutro angielski, trzymajcie kciuki! ;)

3 komentarze:

  1. Wymyślałeś już, jak go pomalujesz? Bo widzę, że tutaj i na zdjęciu z kolejnego wpisu zupełnie inaczej ludzie podeszli do tego. Tutaj to turkusowe (chyba :D) ostrze do mnie jakoś nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobał mi się ciemnozielony pancerz Space Marinów, więc zastosuję go w drużynie Chaosu, więc i w tym Chaos Lordzie. W ostrzu wacham się narazie pomiędzy czerwienią z białymi czaszkami i właśnie jasnoniebieskim ;) Jednak zostawię go na sam koniec, bo jest chyba najbardziej szczegółowym modelem, więc chcę go pomalować jak najlepiej.

      Usuń
    2. Powodzenia zatem, będę czekał na efekt końcowy. :)

      Usuń