czwartek, 16 maja 2013

Kolejne figurki! :)

Matury ustne już za mną, więc mogę napisać kilka słów :)
W poniedziałek Space Marines dorobił się kolegi z oddziału wyposażonego w działo plazmowe. W sumie przed chwilką na zdjęciu zauważyłem, że ta strzałka na prawym naramienniku wygląda badziewnie. Będę musiał poprawić. Niestety kolor biały jest z serii farb "layer" więc ma dupne krycie. Nie rozumiem tych farbek. Po co robić takie farbki o słabym kryciu? Ogólnie pewnie się przydają, ale... w zestawie startowym dla początkującego malarza? Średnio mi się to podoba.
Dwóch Marinesów
Jak widać podstawki zrobiłem po prostu brązowe z trawką. Marines to siły dobra, więc mają pozytywne podstawki. Chaos jako "Ci źli" będzie miał czarne, co zresztą zaraz zobaczycie.

Jakoś tak wyszło, że terminatora zrobiłem czarno-niebieskiego (tak skaczę sobie po oddziałach raz robiąc jeden, raz inny). W sumie wyszedł całkiem nieźle. Mi się podoba ;)

Terminator z ultra uber pancerzem 2+!!

W międzyczasie zrobiłem więcej podstawek do terminatorów. 3 już gotowe i ostatnia właśnie leży pod piaskiem. W sumie wyszły całkiem nieźle. A właśnie. Miałem zamieścić jakieś lepsze zdjęcie tej do hellbruta. A oto ona:
Hellbrute już się cieszy na myśl o zniszczeniu tej ziemi :P
Chyba krawędzie maznę na brązowo, tak jak w tej terminatorowej.

No i na koniec jeszcze dwaj przedstawiciele chaosu. Jeden kult(ur)ysta i jeden Opętany marines. Podstawki bardzo mi się podobają, a ogólnie chyba nie jest źle :) Co prawda ten zielony ze srebrnym wygląda tak... "szaro".Nijak się nie wyróżnia, ale może porozjaśniam tu i tak, albo machnę gdzieś ciemniej, to będzie lepiej ;)

To chyba tyle na dzisiaj. Zaraz w ramach odstresowania siądę jeszcze i coś maznę, albo powycinam :)
Niestety nie mam pomysłu na pomalowanie motocykli. Ktoś coś doradzi? Niebieski? Brąz? Glutowaty? Żółty? Cholera go wie :D
Jakoś w najbliższych dniach postaram się napisać jakąś minirecenzję tego co kupiłem. A nóż ktoś przeczyta i jakoś mu to pomoże ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz