niedziela, 26 stycznia 2014

Warp Talons

:D


Pozwoliłem sobie pożyczyć zdjęcie z serwisu GW, bo to właśnie tutaj pierwszy raz ich zobaczyłem i od razu mnie urzekli.
Stali się jednymi z moich ulubionych modeli w całym Warhammerze 40k.
Po pierwszym bliższym oglądnięciu stwierdziłem, że po prostu muszę je kiedyś kupić ;)
Zrobiłem to przy okazji zaopatrywania się w Immortali, którzy czekają właśnie na zalanie form ( ostatnie resztki silikonu, mam nadzieję, że starczy ).

Szczęśliwym trafem akurat na Glorii w Kąciku Słodowego zaczyna się Play-mini of the Month w tematyce Fast Attack. Jako, że moi chaośnicy należą do tej kategorii, to bez wahania ich zgłosiłem. Co prawda jeden ma już zaczęte malowanie, ale organizator powiedział, że nie ma z tym problemu.

Mam nadzieję, na zaliczenie wszystkich egzaminów w sesji w pierwszym terminie, więc powinno mi zostać sporo czasu na pomalowanie wszystkich z nich :)

Ogólnie schemat jest prosty: Moot Green (GW) jako kolor bazowy, do tego Vallejo Gunmetal Blue na części pancerza(te co są złote na zdjęciu) i gdzieniegdzie Gehenna Gold (GW). Do tego jakieś washe (mam tylko czarny :P )

Na razie ten pierwszy zaczęty prezentuje się świetnie, ale pokażę go dopiero jak będzie cały skończony :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz