sobota, 20 lipca 2013

Szybka aktualizacja

Przez ostatnie kilka dni nic tu się nie działo. Przyznaję się bez bicia, że to moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina. Tak się złożyło, że czas zajmowało mi tyle różnych rzeczy, że często brakowało mi nawet go żeby usiąść do eve, czy pomalować figurki. W międzyczasie pojawili się Lychguard + Overlord nekronów. Powoli robię ich odlewy. Lychguardów mam chyba już wszystkie, ale ten overlorda nieco mi się zepsuł i będę musiał po prostu nad nim popracować.

Co do samego Overlorda... Po prostu żal. Za sklepową cenę 60zł dostajemy 1 malutki model po prostu żałosnej jakości.
Serio. Nawet te moje żywiczne są lepsze. Może i jest pieprzenia się przy odlewaniu, ale przynajmniej żywica jest trwalsza, wytrzymalsza (udało mi się rozerwać tą dzidę tego nekrona przypadkiem...), no i dużo przyjemniejsza w dotyku. Sam model mało dokładny.. Poza zajefajna, pomysł super, ale wykonanie co najwyżej średnie. Gdybym choć trochę cenił swój wizerunek, to na miejscu GW oferowałbym go za maks 10zł. Góra 15.

Szczerze nie rozumiem używania Finecasta przez nich. Mają naprawdę wiele świetnych modeli z plastiku. Metalowych nie znam to się nie wypowiadam. No ale: finecast jest:
1. Drogi
2. Słaba jakość
3. Drogi.
4. Słaba wytrzymałość.
5. Horrendalnie drogi.
6. Słabe odlewy.

Raptem 6 argumentów, ale... Wiem już na pewno, że nie kupię więcej żywicznego modelu od GW... W planach mam tylko dokończenie armii nekronów (dokupienie battleforce'a) i ew jeden model z tomb kingów, bo jest prześwietny (Khemrian Warsphinx ). Po tym postaram się poszukać czegoś do malowania co by prezentowało trochę lepszą jakość i nieco niższą cenę.

Jest jeszcze jedna opcja która mnie ciągnie: zrobienie własnego modelu. Do tego trzeba by mieć ogromy skill. Ale cóż: świat jest dla odważnych ;) Przeglądałem już raz forum na którym było kilka tutoriali do modelowania figurek. Chyba liznę nieco ten temat. A nóż spodoba mi się i nauczę się tego na tyle, że uda mi się zrobić jakiś sensowny model którym mógłbym się tutaj pochwalić :)

A narazie: do zobaczenia. Mam dzisiaj samolot do Włoch - wracam na początek sierpnia. Słoneczne wakacje - Witajcie!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz