poniedziałek, 8 lipca 2013

Przegrałem życie :O - kontraktowy fail

No, żarty żartami, ale zrobiło mi się dosyć smutno. Zostałem ładnie w EVE wych***ny!...
O czym mowa? Chyba już wspominałem, że jakiś gracz z Kanady (General Sadistis - a żeby sczezł w piekle) zamówił ode mnie kilkadziesiąt BPC T2... robiłem je 3 dni! Kontrakty ładnie sobie wiszą... wiszą.... i wiszą... Zajebiście... Kontakt nagle się urwał. Koleś czasami się loguje, raz chyba przypadkiem przyjął moje zaproszenie do rozmowy na privie, ale po chwili wyskoczył i kolejnego już nie przyjął. na wiadomość nie odpisuje... Grejt...No i tak jestem do tyłu o 100m które wydałem na rzeczy do invencji -.-" Niby mam te 50 BP i to całkiem opłacalnych... no ale jednak. Akurat nie mam kasy, a zanim będę miał to fiu fiu... :P Szczerze mówiąc to... nie ogarniam tego :D Ciągle zarabiam, ciągle coś się robi, coś się sprzedaje, a zawsze brakuje mi kasy.. no cóż. Mam jeszcze 3 tygodnie do momentu kiedy będę musiał kupić kolejnego pleksa. Mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się zarobić chociaż ze 2b, coby mieć ładne fundusze na dalszą produkcję ;)
A narazie: Fly Safe o/

PS. Lada moment pojawi się poradniczek co do invencji i produkcji T2 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz